vakantie is begonnen

23 oktober 2014 - Dubai, Verenigde Arabische Emiraten

Vandaag is het zover, eindelijk op vakantie, het grote Azië avontuur kan beginnen!

Vanmiddag heeft Herald me naar Schiphol gebracht en na samen ontbeten/geluncht te hebben, namen we afscheid en ben ik door de douane gegaan.

De gate was gelukkig maar een paar minuten lopen en het boarden ging ook soepel. Ik was vergeten hoe groot en relaxed het vliegeon met de Airbus A380 is! Dit is het grootste passagiersvliegtuig, er gaan zo'n 800 mensen in.
Airbus A380Airbus A380 binnenkant
Het eerste deel van de reis verloopt soepel. Wel iets vertraging (30 min vanwege drukte op de luchthaven), maar ik heb genoeg tijd om over te stappen. En in het vliegtuig vliegt de tijd (letterlijk) voorbij, het is hier 2 uur later dan NL. Helaas niet kunnen slapen, ondanks dat ik 3 lege stoelen naast me had (oftewel de rij voor mezelf). Maar er is aan boord genoeg te doen, 2 films gekeken en begonnen aan een serie. Natuurlijk ook nog even Tetris gespeeld.

Aangekomen in Dubai is het al aardig afgekoeld, 'slechts' 28 graden en dat 's nachts én eind oktober! Na 15 min met een busje ben ik dan op het vliegveld.

Nu genieten van geitenkaas salade en om 03.50 de volgende vlucht. Bestemming Kuala Lumpur waar ik Liza ontmoet.

Slaap lekker iedereen, volgende bericht volgt snel